mercredi 17 décembre 2008

Il fait froid en France - Malvarmas en Francio











Voilà dix jours que je suis en France...J'ai retrouvé des saveurs que j'aime, le pain frais et le café expresso. Mais il fait froid , autour de 0°, et le temps est à la neige. J'ai perdu l'habitude du froid...

C'est bon de retrouver famille et amis... Manu, mon plus jeune fils, a présenté un nouveau concert il y a quelques jours... Allez donc écouter quelques extraits : http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=148479967

La crèche de Noël est déjà prête chez beaucoup...
Jen mi venis Francion antaux jam dek tagoj... Mi retrovis ŝatatajn savorojn: freŝan panon kaj kafon "ekspreso". Sed malvarmas, je ĉirkaŭ 0 grado, la vetero neĝecas...Mi jam perdis kutimon pri malvarmo...
Agrable retrovi familianojn kaj geamikojn ! ... Manu, mia pli juna filo, prezentis novan spektaklon antaŭ kelkaj tagoj... Iru por aŭskulti ties pecojn: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=148479967
La kristnaska staltrogo jam pretiĝis en multaj hejmoj...

1 commentaire:

Damien a dit…

Mi shatas la melodion de la « sonaŭdebleca kato ». Sed nepre mankas akordiono, ĉu ne ? ;)